Assalamualaikum .HEY ! Peeps , Stalker , Haters . hampa sehat ? harap-2 sehat lhaa nah ? . kalo xsehat p mkan ubat nuh . besok xbole nak Raya lhaa kalo xsehat . weee ~ amacam ? Persiapan Raya hampa tuk besok dah lengkap kerr ? kalo xlengkap pi lengkapkan nahh , stg kod, teriak pagi-II Raya pulak . Persiapan Raya aq hampir 100% nk siap . yeah ! besok Raya.. huhu . tiba-II lha kan .ingat mak aq pesan . \FARIHA oii . jgn nk syiok sngat nah . hang tuh lpas raya Trial SPM nah . yg tuh lgi penting . yg tuh penentu masa depan hang . Raya tuh hang bole pi Raya bila-II masa jaa./ Hadoii . -.-' dengaq-II lagu tuh . teros patah semangat nk Raya dgn Gumbiranya . ngeee ~. jem tros pala hotak , Aq rasa lha kn . Raya taun nih xsyiok lngsung bg aq . bg hampa aq xtau lha . itu pndapat msing-II . SEBAB PERTAMA bg aq xsyiok pasai TRIAL SPM bg negeri PERLIS bwat lpas raya . SEBAB KEDUA pulak ialah . nk dekat-II Raya Taun nih . PERLIS yg MEMPESONA lgi INDAH nih , d'jangka hujan . hah ! sudah . mcm mna nk pi meraya dngn baju Bling-2 tuh ? xkan nk pakay baju hujan kod ? m'mang xlhaa =.='' .huuuuu ... minta-2 lhaa PERLIS xujan besok . AMIN :) . apa-2 pun. Saya NUR NADIA FARIHA BT MADON MASHAID , menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf dari ujung rambut smpay ujung kuku kaki . iF TERkasar bahasa , TERsalah ungkapan , TERkutuk , TERsepak , TERhina , TERtampaq , TERngumpat . dan mcm-II TER lgii lhaa , dan mengambil ucapan ini mengucapkan MINAL_AIDIL_WALFAIIZIN dan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN .
P/S : Raya taun nikh . ampa bwat baju brapa pasang ? 3,4,5 ? huhuhu . aq tahun nikh skid jaa ,, 2 pasang , coz . baju tuh untk Hari Raya Pertama dan Hari Raya Kedua . Raya ketiga stop ber-raya , dan smbung baca buku . hehehe ~ Raya nikh pakat-2 mai lha rumah nah . kuih belambak , tapii dwet raya , xtau nk ckap lha :)
btw ~ to non-muslim . SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YG KE-54 . MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

P/S : Raya taun nikh . ampa bwat baju brapa pasang ? 3,4,5 ? huhuhu . aq tahun nikh skid jaa ,, 2 pasang , coz . baju tuh untk Hari Raya Pertama dan Hari Raya Kedua . Raya ketiga stop ber-raya , dan smbung baca buku . hehehe ~ Raya nikh pakat-2 mai lha rumah nah . kuih belambak , tapii dwet raya , xtau nk ckap lha :)
btw ~ to non-muslim . SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YG KE-54 . MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !
























No comments:
Post a Comment